De hele maand dezelfde scherpe deals!

Alles over de bezorging van je bestelling

Leveringsinformatie

Bij elk product in onze webshop wordt een indicatie van de levertijd vermeld. Heb je meerdere producten in je bestelling, dan is het bezorgmoment afhankelijk van het product met de langste levertijd, omdat de bestelling vaak in één keer geleverd wordt. Heb je voor 22.00 uur beddengoed besteld? Dan ligt deze morgen al in je slaapkamer!

De dag van de bezorging

Wanneer je order wordt bezorgd door PostNL ontvangt je jouw order binnen 2 werkdagen. Overige orders worden bezorgd door Beter Bed. Bij deze orders zie je tijdens het bestelproces de daadwerkelijke levertijd en kun je zelf het exacte moment van levering kiezen.

Bezorggebied

Beter Bed bezorgt bestellingen in heel Nederland, België en in een gedeelte van Duitsland. Voor online bestellingen in Nederland adviseren wij om te bestellen via www.beterbed.nl. Meer weten over ons bezorggebied.

Dag van bezorging

Als je bestelling door onze eigen bezorgers wordt bezorgd, ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een sms met een indicatie van de bezorgtijd.
En op de dag van levering bellen onze bezorgers 10 tot 30 minuten voor het exacte levermoment.

Wordt je bestelling door PostNL geleverd? Dan ontvangt je één werkdag voor de bezorgdatum een e-mail van PostNL met een track & trace code.

Bezorgkosten

  • Bestellingen vanaf €500.- die via onze eigen bezorgservice of via de bezorgservice Extra@home worden geleverd, rekenen wij geen bezorgkosten.
  • Bij bestellingen onder €500.- die via onze eigen bezorgservice of via de bezorgservice Extra@home worden geleverd, rekenen wij €49.95 bezorgkosten.
  • Kleinere pakketten, zoals dekbedovertrekken en kussens, worden verstuurd via PostNL of DPD. Deze bestellingen worden bij een minimale besteding van €50.- gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €50.- berekenen wij €5.95 bezorgkosten.
  • Online bestelde Emma matrassen worden altijd gratis geleverd.
  • De eventuele transport- of verzendkosten vind je terug in je winkelmand of op je aankoopovereenkomst.
  • Tijdens het bestelproces wordt aangegeven of het door jou gekozen product al dan niet gemonteerd wordt. Deze montage is gratis. 

Montage / zelfbouw

Al onze producten worden gemonteerd door onze monteurs. Dit geldt voor alle producten, behalve die uit het assortiment van de merken Beter Bed Basic en kindercollectie. Onze deskundige monteurs zetten jouw aankoop zorgvuldig in elkaar op de gewenste plek. Monteert je je aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs jouw producten alvast op de goede plaats. Zo hoeft je zelf niet veel te tillen!

Jouw order in ontvangst nemen

Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar de slaapkamermeubelen komen te staan. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, zoals fotolijstjes en andere accessoires, tijdelijk weg. Zo hebben de monteurs optimaal de ruimte voor jouw nieuwe slaapkamerproducten!

Verpakkingsmateriaal

Na het bezorgen en monteren nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dit wordt vervolgens op milieuvriendelijke wijze gescheiden en verwerkt. Bij zelfbouworders laten wij de verpakking intact, zodat je deze eenvoudig kunt verplaatsen.

Jouw oude matras inleveren

Koop je een nieuw matras bij Beter Bed? Dan kun je het oude matras bij ons inleveren. Het matras laten we door een gespecialiseerd bedrijf recyclen. Gemakkelijk voor jou én goed voor het milieu. Het is voor ons niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.

Lees meer over het inleveren van jouw oude matras.

Advies nodig?

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag.

Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar:

Klik hier om de contactmogelijkheden te bekijken
Start
Deze site is beschermd tegen robots. Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.